Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

1 månad kvar

Publicerad 2014-08-02 19:53:00 i Innan USA, Skolan,

Det är helt sjukt! Bara för en dag sen visste jag ingenting om vart jag skulle komma och idag vet jag jättemycket. 
Jag vet till exempel att om exakt 1 månad så börjar jag på en amerikansk high school. Hur sjukt är inte det? 
 
När jag väl fått reda på mer om skolan och min värdfamilj så kommer jag skriva ett inlägg. Just nu vet jag bara det lilla jag googlat fram och jag har även pratat med en annan svensk tjej som ska till exakt samma ställe som jag. Av alla ställen i hela USA kommer vi till exakt samma! Haha... 
 
Men som sagt så fort jag vet mer om allting så skriver jag ett inlägg. Känns i alla fall grymt skönt att veta att man har en familj (kändes lite som om jag aldrig skulle få någon, haha). 
 
Michigans universitets logga. 

Kommentarer

Postat av: Sonja Becker

Publicerad 2014-08-07 15:00:56

Hejsan! Ja, absolut jag fixar din länk nu. Hoppas också på att jag få reda på min värdfamilj snart.. Börjar nämligen bli nervös nu.. Kram! :)

Postat av: Kelin

Publicerad 2014-08-07 15:54:58

Jag fixar länk till dig nu! Kram!

Postat av: Kelin

Publicerad 2014-08-07 15:54:58

Jag fixar länk till dig nu! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela