Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Framme

Publicerad 2014-08-23 04:15:16 i I USA, Tankar/Känslor,

Har fått höra av många nu att jag måste uppdatera bloggen och berätta vad som händer så här kommer det. Jag har kommit fram till Marcellus, MI efter en lång, jobbig flygtur. Jag hann dock inte vara nervös över att träffa min värdfamilj på planet eftersom jag sov hela tiden, haha! Så trött var jag. Att flyga själv och byta plan 2 gånger gick lättare än jag trodde och jag var inte ens så nervös vid bytena. Kan känna mig ganska stolt över att jag nu själv bytt plan på en av världens största flygplatser, Chicago Ohare.
 Mina värdföräldrar på flygplatsen.
Jag när jag såg dem! Så glad över att vara framme! 
Jag ser hemsk ut på denna bilden haha! Det ser ut som om jag inte alls är glad men det var jag.
Och det är ganska stor skillnad mellan våra längder, minst sagt, haha! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-08-23 09:34:13

Du var kanonduktig som klarade alla byten, säkerhetskontroller och incheckningar själv. Det vet jag inte om jag hade fixat i din ålder.

Svar: Tack! Det var lite jobbigt att vara själv hela vägen och inte ha någon att prata med.
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela