Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Mitt rum och utsikten

Publicerad 2014-08-27 04:19:31 i I USA,

Nu tänkte jag visa hur mitt rum här i USA ser ut. Jag och Viktoria har vars ett rum vilket är bra och sen har vi ett gemensamt badrum mellan oss, så vi har det verkligen jätte lyxigt känns det som. 
 
Detta är en bit av trädgården.
 
Så fin utsikt över sjön.
 
Detta är balkongen, eller vad man ska säga, från Viktorias rum.
 
Denna bilden tog Viktoria för några dagar sen på mig.
 
Mitt rum med min bikini på dörren haha! 
 
Sånna här tavlor med citat på finns lite överallt i våra rum, känns ganska amerikanskt.
 
Och detta är den "tråkiga" delen av rummet. Har TV (som jag aldrig kollat på) och så min garderob.
Har en spegel och en till byrå också som jag glömde fota. 
 
Imorgon ska vi till skolan och anmäla kurser sen ska vi till Portage (en liten by i närheten) till köpcentret och fixa min mobil och efter det ska vi nog åka och handla mat eftersom jag och Viktoria saknar nyttig mat. 
Väldigt mycket saknar jag nyttig mat och då framförallt frukost!
 
 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-08-27 06:26:57

Vad fint det ser ut!

Postat av: Annika

Publicerad 2014-08-27 09:53:54

Wow, vad fint ni har. Sjöutsikten är jag lite avundsjuk på.

Svar: Ja, det är jättefint!
Matilda

Postat av: Thuraya

Publicerad 2014-08-27 11:43:44

Så fint! Jag är jätteavundsjuk ;)

Svar: Tack! Hihi det förstår jag!
Matilda

Postat av: Tove

Publicerad 2014-08-27 11:48:19

Så stor säng <//3

Svar: Veeeet :))
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela