Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Någon vill följa med mig

Publicerad 2014-08-19 16:24:00 i Innan USA,

Imorgon, väldigt tidigt kommer jag lämna Sverige för att ta flyget till Chicago. 
Ikväll ska jag äta sista middagen med min familj på 10 månader. Och det blir förstås en sallad, haha måste äta nyttigt nu innan jag åker till "hamburgarnas land". Sen efter det ska jag till Malmöfestivalen, som jag också nämnde igår. Jag och Agnes ska åka in för att se First aid kit. Helt ärligt skulle det nog inte kunna bli ett bättre avslut här hemma än detta. Trots att jag förmodligen kommer vara väldigt trött imorgon när jag ska flyga. 
 
Någon som verkar vilja följa med mig är min lilla söta katt, Modesty. Igår morse hittade jag henne i min resväska där hon låg och sov. Hon var så söt! Hade lust att stänga väskan och ta med henne till USA faktiskt, hehe. 
 
Hon syns inte riktigt på bilden.

 Får se om jag hinner skriva ett till inlägg innan jag åker. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2014-08-19 23:13:31

Ska bli spännande att följa ditt äventyr!

Postat av: klara

Publicerad 2014-09-04 19:43:13

Jätte gulligt, det med Modesty

Svar: Haha ja visst var det :)
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela