Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Volleyboll och ska bort

Publicerad 2014-08-28 22:59:30 i I USA, Skolan,

Det tog lite tid med allt fixandet men nu har jag kommit med i volleyboll laget. Vilket känns bra! På tisdag är min första träning och även min första skoldag. Då känns det som detta utbytesåret kan börja på riktigt. Jag börjar bli ganska nervös inför skolan nu men det är en lång helg kvar innan den startar. Vi ska åka iväg norrut till ett ställe jag inte kommer ihåg namnet på. Och jag tror därför inte att jag kommer kunna skriva på några dagar, men jag är tillbaka på måndag så sluta inte läsa min blogg, snälla! 
 
Min nya skola.

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-08-28 23:29:37

Ingen risk att jag slutar läsa. Det första jag gör på morgonen är att kolla om du skrivit något och det sista jag gör innan jag lägger mig på kvällen är att titta igen. Men det är ju bra att veta varför det kan bli tyst från dig ett tag. Och du, glöm inte att ta med kameran på er lilla semester.

Svar: Kameran är såklart med! Tar med mig den överallt jag går typ, så är så nöjd över att jag köpte den!
Matilda

Postat av: Agnes

Publicerad 2014-08-29 10:16:15

Kommer aldrig sluta läsa!! Gud vad kul att du är med i volleybolllaget! Skolan kommer gå super, ska tänka på dig dagen du börjar, 2 september va? :) saknar dig!!!!

Svar: Det kan behövas! Saknar dig meeeed!!
Matilda

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-08-29 10:34:29

Jag läser din blogg varje dag så fortsätt skriva.
Trevlig lillsemester!

Svar: Så roligt! Ja, det ska jag :)
Matilda

Postat av: Ev

Publicerad 2014-08-30 23:20:10

Inte en chans att jag slutar läsa :) så roligt att du ska spela i volleyboll laget! Det kommer bli jätte roligt ju! Saknar dig!

Svar: Hihi så bra! Ja, det ska bli roligt men är väldigt nervös! Saknar dig med supermycket! :(
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela