Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

2 månader!

Publicerad 2014-10-16 04:42:34 i I USA, Tankar/Känslor,

Bott i Marcellus i 2 månader nu! Hur sjukt?! Kan inte fatta att jag varit borta från Sverige och min familj och allt annat jag känner till i 2 månader! 

Jag trodde helt ärligt att jag typ skulle vara jätte ledsen hela tiden och ha hemlängtan konstant. Jag trodde absolut inte att jag skulle må såhär bra och utan någon större hemlängtan. Detta är också den längsta tiden jag någonsin varit borta från Sverige och mitt hem! Shit! Så konstigt! 

8 månader kvar! Och jag vill absolut inte hem än!💖
Vikis snapchat med mig och Saskia!


Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-16 06:31:50

Oj, vad snabbt det har gått! Och vad skönt att du har det så bra därborta!

Svar: Jag vet helt sjukt! Ja :)
Matilda

Postat av: Lukas

Publicerad 2014-10-16 10:08:05

Woop! Long time no see, utom på snapchat då alltså. Skönt att det flyter på därborta :p

Svar: Japp :)
Matilda

Postat av: chia

Publicerad 2014-10-17 11:37:32

Hej så härligt att du trivs så bra. Tänk vad tiden går! Här hemma också faktiskt. Njuut av tillvaron.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela