Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Det finns dagar...

Publicerad 2014-10-12 20:44:28 i I USA, Tankar/Känslor,

...som denna när man känner sig väldigt ensam. 
Jag hade jättemånga planer inför denna helgen, skulle ut och äta, träffa kompisar och åka och shoppa. Men allt blev inställt förutom det att jag var ute och åt med familjen igår. Men som sagt känner jag mig väldigt tom och ensam just nu. Även som utbytesstudent med dagarna fullpackade kan man känna sig ledsen! 

Kommentarer

Postat av: annika

Publicerad 2014-10-13 10:22:19

Alla har sådana dagar. Hoppas att det känns bättre idag. Kram.

Postat av: annika

Publicerad 2014-10-13 10:22:30

Alla har sådana dagar. Hoppas att det känns bättre idag. Kram.

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-10-13 16:12:57

Det är kontrasterna som ger spänning åt livet. Ikväll far Gunila o jag till Turkiet för att åka runt lite. Kul. Ha det.bra. Morfar

Svar: Ha det så kul!
Matilda

Postat av: chia

Publicerad 2014-10-13 18:30:08

Så känner jag också av och till. Man tror ibland inte det ska gå över. Men det gör det. Hoppas det redan är så. Här bara regnar och regnar.
kram chia

Svar: Tack! Börjar bli sånt väder här med men jag gillar det.
Matilda

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-13 21:14:17

Jag fattar att du blir besviken när du planerat saker som inte blir av. Och sedan är det ju jättestor skillnad när du inte har Viki så nära dig hela tiden. Men jag hoppas, precis som mormor, att det snart vänder. Kram!

Svar: Tack så mycket!
Matilda

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-13 21:14:37

Det blir bra igen, alla har såna dagar! <3
Kram!

Svar: Tack! Kram!
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela