Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Lördag

Publicerad 2014-10-05 02:16:16 i I USA,

Det är helt sjukt hur mycket mer välkommen jag känner mig här på bara 2 dagar. Min gamla familj var verkligen inte bra. Är så glad att jag fick byta även om jag saknar min syster (Viki)! 
Sån tur är har jag fått en till:

Hon är jättegullig.
Just nu kollar vi på Frozen och äter popcorn. Min hemlängtan är inte riktigt borta men att umgås med familjen hjälper. Klockan är bara 8 här men jag är supertrött och vill lägga mig! Har precis samma känsla som jag hade den första veckan jag kom hit, är trött hela tiden. 

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-10-05 05:55:39

Härligt att Du kommit till en så rar familj. De förstår nog att Du haft det jobbigt! Om Du visste vad Du liknar Din mamma Annika på fotona! Kram morfar

Svar: Haha alla säger att jag liknar henne, kram!
Matilda

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-05 08:04:58

Så skönt att höra. Nu kan det bara bli bättre!

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-10-05 20:36:56

Jag är verkligen glad för din skull! Håller med morfar om att du liknar din vackra mamma på bilderna.

Svar: Tack så mycket! Haha alla säger det
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela