Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Några jag saknar

Publicerad 2014-10-20 01:43:26 i I USA, Tankar/Känslor,

Nu när jag varit borta i 2 månader så börjar man ju märka att det finns några man saknar där hemma. Jag vill absolut inte åka hem men jag saknar några lite extra. 
 
Min finaste vovve Zaki.
Saknar att gosa med dig och leka med dig. Även om jag har en hund här så är det långt ifrån samma sak.
 
Ev (aka Evelise). 
Denna bilden kommer du säkert ogilla men jag tycker ändå den är härlig. Den visar hur bra sommar vi hade det i Frankrike. Och Louise fick komma med där i mitten med.
 
Agnes. Vi har typ träffats varje dag i hur många år nu? Känns jätte konstigt att vara ifrån dig så länge. Valde denna bilden för att den passar nu när det snart är Halloween.
 
Saknar även hela min familj såklart men jag hittade ingen bild på er alla. Men vill veta att även om jag har fullt upp om dagarna här borta så tänker jag på er där hemma och saknar er, bara inte tillräckligt mycket för att åka hem ännu! Haha! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-20 08:05:19

Vi saknar dig med, men vi är jätteglada att du trivs!

Postat av: Ev

Publicerad 2014-10-21 10:40:43

Saknar dig med jätte mycket <3
Haha nä den bilden var faktiskt ok :) Det fanns mycket värre bilder från den kvällen ;)
Ja det var verkligen en underbar resa, så mysigt och varmt och allt :) Vi måste verkligen göra om det igen!!

Svar: Ja, vi ska göra om det <3 längtar tillbaka
Matilda

Postat av: Agnes

Publicerad 2014-10-22 19:55:13

Åååååh jag saknar dig med! :( det är så konstigt utan dig! Saknar att ha nån att umgås med som bor nära :( puss o kram på dig<3

Svar: Puss o kram <3 ses om 8 månader
Matilda

Postat av: Agnes

Publicerad 2014-10-22 19:55:16

Åååååh jag saknar dig med! :( det är så konstigt utan dig! Saknar att ha nån att umgås med som bor nära :( puss o kram på dig<3

Postat av: Agnes

Publicerad 2014-10-22 19:56:31

Jag lyckades skicka kommentaren två gånger och har ingen aning om hur man tar bort den... Men saknar dig massor åh :(

Svar: Haha ingen fara :) saknar dig massor med
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela