Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Shopping och annat

Publicerad 2014-10-27 01:10:09 i I USA,

Då var helgen över igen. Seriöst tiden här borta går så himla fort. Veckorna flyger förbi och nästa vecka är det Halloween! Helgerna tar slut för fort, jag hinner inte göra allt jag vill göra. 
 
Idag var jag iaf och shoppade med Lea. Vi hade det superbra och jag brände ganska mycket pengar, kan jag erkänna. Mest på nödvändiga saker men även lite annat. (Hittade två sommarklänningar på rea som jag var tvungen att köpa, så inte likt mig att köpa klänningar ju.) Dregglat inne på Pacsun för jag ville köpa hela butiken, så typiskt mig. Antingen så hittar jag ingenting och om jag hittar nåt vill jag ha allt. Synd att det också är en av dyraste affärerna. Älskade att shoppa med Lea för hon och jag har typ exakt samma stil (om man nu kan kalla mina kläder för en stil). 
 
Livet här rullar i alla fall på och jag har ganska mycket att se fram emot om allt går som planerat. 
 
Viki, Jenny och jag. 
 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-27 06:21:20

Like!

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-27 10:47:15

Kul! Jag själv har höstlov ;) Jag ska shoppa i Paris! Undrar hur mycket pengar som kommer att gå åt... :/ Aja, ha det bra! :)

Svar: Lyllos dig! Själv har jag inte lov förrens Thanksgiving i November.
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela