Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Skola imorgon

Publicerad 2014-09-02 01:25:22 i I USA, Skolan, Tankar/Känslor,

Imorgon är det dags!
Då är det min första skoldag här på Marcellus High School. Jag har väldigt mycket blandade känslor över skolan. Nu kommer ju liksom allting börja på riktigt, det som jag kom hit för. Därför är jag både taggad och sjukt nervös. Men det är nu som jag är glad över att det är en liten skola jag ska gå på, för när man säger att man är nervös säger alla här att de tar hand om en och att de presenterar sig först. Så jag tror det kommer bli bra. 
 
 
Så nervöst!

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-09-02 06:48:41

Det blir nog bra, Matilda. Hur ska ni transportera er dit och hem?

Svar: Skolbuss eller cykel
Matilda

Postat av: Annika

Publicerad 2014-09-02 08:28:11

Lycka till idag!!!

Svar: Tack!! Även om jag läser detta försent :)
Matilda

Postat av: Ev

Publicerad 2014-09-02 09:33:31

Det kommer att gå jätte bra!! Lycka till :)

Svar: Tack!! :)
Matilda

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-09-02 09:59:31

Klart att det kommer att gå bra!

Svar: Tack så skönt att höra allas peppande kommentarer :)
Matilda

Postat av: Lukas

Publicerad 2014-09-02 11:42:48

Hehey, kötta that high school!
Kram från Agnes o mig

Svar: Hahaha ja eller hurKram :)
Matilda

Postat av: Gabi

Publicerad 2014-09-02 13:18:03

Lycka till Matilda! ;) vi håller tummarna :p

Svar: Tack Gabi! Saknar er jättemycket :O
Matilda

Postat av: Morfar o Klara

Publicerad 2014-09-02 17:54:06

Hej gick det bra första dagen i skolan? Kram från oss två

Svar: Det gick bra, några lektioner jag inte riktigt trivdes med som jag ska byta. Ska skriva ett inlägg om det snart
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela