Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Skype

Publicerad 2014-09-13 21:49:26 i I USA,

Idag är jag helt ledig för första dagen på länge! Så skönt (även om jag hade velat vara med på volleyboll turneringen idag)! Men vi ska iväg idag till Kalamazoo och shoppa för mina värdföräldrar kunde inte köra oss imorgon och jag behöver verkligen köpa vissa saker. 

I alla fall, idag har jag skypat med familjen och med mina kompisar. Det är jättekul att prata med alla där hemma även om jag saknar er jättemycket. 
Vi gjorde fina miner. 


Kommentarer

Postat av: Thuraya

Publicerad 2014-09-14 11:33:47

Det var jättekul att Skypa med dig! :)

Svar: Med er med <3
Matilda

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-09-14 18:16:34

Vi har läst Dina kommentarer o sett Dina bilder! Vi förstår Gunilla o jag att det är väldigt mycket i början att vänja sig vid kompisar familj skola volleyboll You name it! Du tycks ta det med humor o gott humör och då har Du kommit en bit på vägen! Det är trevligt och informativt det Du skriver och vi ser fram emot mer! Kram Morfar och Gunilla

Svar: Åh tack så mycket! Ja, jag försöker vara så positiv som jag kan :) Det kommer absolut mer.
Matilda

Postat av: Ev

Publicerad 2014-09-14 18:34:52

Ja det var verkligen jätte roligt att få prata med dig igen :) och den fina lilla rundturen :) Men M fotot är verkligen hemskt på mig ;)

Svar: Jättekul att få prata med er <3 haha nej, fotot är fint :)
Matilda

Postat av: chia

Publicerad 2014-09-14 19:18:50

Du är super som tränar så mycket. Själv stolt över en skogspromenad i dag. Kram mormor

Svar: Tack! :) det tycker jag att du ska vara!
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela