Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Viktoria

Publicerad 2014-09-21 02:08:23 i I USA, Tankar/Känslor, Värdfamilj,

Nu när allt inte känns 100% med värdfamiljen är jag så glad över att jag har Viktoria. Vi har verkligen klickat väldigt bra och jag är så glad över att
ha henne här. Visst kan vi störa oss på varandra ibland men vi kan verkligen prata om allt som händer här borta. 
Hon är också den som gör att jag orkar med allt jobbigt med värdfamiljen. Vi är så olika att det är konstigt att vi klickar så bra! Haha! Jag som ofta gillar att sitta på mitt rum ifred (det vet dem som känner mig om) blir nu glad när hon kommer in på mitt rum och sätter sig på sängen för att prata. 

Bild från när vi var i Mackinaw!
Det som är bra med henne är att jag kan tala om för henne när hon är jobbig, haha! Det låter hemskt men hon berättar historier in i minsta detalj o då kan jag bara säga "Viki nu berättar du allt i minsta detalj igen! Jag orkar inte lyssna". Det är så lätt mellan oss för vi kan säga sånt utan att det blir problem. 

Haha hon provar vikinghjälm!

Ska skriva ett inlägg senare om hur YFU träffen var. Eftersom vi var på ett YFU möte idag! 


Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-09-21 09:31:03

Vad skönt att ha en så bra kompis där.

Svar: Japp :)
Matilda

Postat av: Cecilia

Publicerad 2014-09-21 11:57:18

Vart kommer Victoria från?

Svar: Från Österrike
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela