Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Bokat biljett

Publicerad 2014-08-11 22:50:16 i Innan USA, Tankar/Känslor,

Hej! Jag har bokat flygbiljett nu! Den 20 Augusti kommer jag befinna mig på ett flygplan mot Chicago.  
Det är om 9 dagar och idag skickade min värdpappa en snapchat där han skrev "9 days left". 
Tycker det är så roligt hur intresserade dem verkligen är av att träffa mig och Viktoria (tjejen från Österrike som också har samma värdfamilj som jag). Jag har haft lite mer kontakt med både Viktoria och familjen. Med mina värdföräldrar Cole och Regina skickar jag mest snapchats och med Viktoria skriver vi på facebook. 
I brist på andra bilder så lägger jag upp denna från när Zaki, Anna, jag och mamma fikade i Stadsparken.
 
Det känns konstigt att jag inte kommer se alla människorna (familj, vänner) på 10 månader! Jag tar kanske inte vara på denna sista tiden som jag har kvar riktigt som jag egentligen skulle but hey jag kommer ju tillbaka om 10 månader! 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-08-11 23:42:08

Vilken organisation åker du med? :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-08-12 09:58:44

Hej! Jag gör jättegärna ett länkbyte. Hoppas allt går bra med förberedelserna :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-08-12 09:59:10

Hej! Jag gör jättegärna ett länkbyte. Hoppas allt går bra med förberedelserna :)

Svar: Länkar dig nu då :)
Matilda

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-08-13 13:38:03

Det känns helt overkligt. Men så småningom lär vi väl begripa att det är på riktigt.

Svar: Ja, känns väldigt overkligt faktiskt!
Matilda

Postat av: Marthina

Publicerad 2014-08-14 02:35:27

Absolut! Länkar dig direkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela