Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Bildbomb från HOMECOMING!

Publicerad 2014-10-11 19:06:01 i I USA, Skolan, Sport,

Nu kommer jag lägga upp bilderna från igår. Tog så sjukt mycket bilder, är verkligen glad att jag tog med min kamera dit. 
 
Innan paraden! I skolans färger! 
 
Älskar Rochelles (tjejen i röd klänning) min på denna bilden! Från paraden, nominerad till Princess.

Marching band!
 
 
Maskot och Elexis, Shelby, Viktoria och Jil!
 
Trent som är maskoten!
 
Cheerleaders! 
 
Jag var redo för matchen! 
 
Wildcats!
 
Bild på alla nominerade till Homecoming queen och Princess!
Bilden är då tagen av: Halee Surach! 

 Jag och Seniornas vagn! Jag hjälpte till att bygga den! 
 
Jag, Kristina (aka Homecoming Princess), Viktoria! 
 
Jag och Trent! 
 
Det var alla bilder jag har att dela med av från Homecoming! Är så glad att jag fick uppleva detta. Det var helt ärligt något av det coolaste, roligaste jag varit med! Dansen efteråt var också jätterolig! Sån bra kväll det var! Älskar detta utbytesåret och är så glad att jag är just här! Ångrar det inte en enda sekund att jag åkte! Vill aldrig lämna detta stället! Tur att det är 8 månader kvar eller nåt sånt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-12 00:16:56

Kul med alla bilder, Matilda!

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-10-12 18:13:31

Roligt att du trivs och har så roligt.

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-12 19:05:41

Vad roligt! :)

Svar: Det var superkul! :)
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela