Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Homecoming week

Publicerad 2014-10-08 04:06:54 i I USA, Skolan,

Denna vecka är det Homecoming week! Det innebär att varje dag har olika teman som man klär ut sig till och sen på fredag är det amerikansk fotboll och dans efteråt. 
Jag kommer fota en massa på fredag, när det är match, parad, cheerleading och allt annat! 

Har ni någonsin sett en amerikansk tonårsfilm tänker ni säkert direkt på Homecoming queen and king. Så är det här med. 

Såhär ser mitt skåp ut just nu.
Dem som är nominerade till queen och princess gör reklam för att man ska rösta på dem! 

Alla skåp är fulla av sånna lappar. 
Tycker det är jätteroligt, känns verkligen som i en "Amerikansk tonårsfilm". 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-09 22:04:43

Haha, det verkar ju jättekul! Vad ska du klä ut dig till?

Svar: Det är olika teman varje dag som man klär ut sig till
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela