Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

1 månad

Publicerad 2014-09-18 02:29:00 i I USA,

Idag har jag varit här i 1 månad. Det känns helt sjukt! Det är också den längsta tiden jag varit borta från min familj tidigare och då har jag fortfarande 8 månader kvar här. 
 
Jag har inte mycket mer att säga just nu. Så jag återkommer väl med en uppdatering så fort jag har nåt mer att skriva. Förlåt för att jag inte uppdaterar så mycket som jag skulle vilja göra. 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-09-18 06:39:37

En månad! Vad tiden går. Men du känns ändå rätt nära eftersom vi skypar och så.

Svar: Ja, håller inte med folk. Tycker att det är jättebra att internet finns så vi kan skypa
Matilda

Postat av: Anna

Publicerad 2014-09-18 10:21:42

Men åtta månader känns ändå inte så jättelång tid. 1 av 9 avklarad!

Svar: Hoppas det går fort haha!
Matilda

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-09-18 14:01:16

Jag är glad att du är så flitig med att beskriva hur du har det. Det känns som du finns nära oss då.

Svar: Så bra! :)
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela