Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Amerikansk fotboll

Publicerad 2014-09-08 03:07:00 i I USA, Sport,

Idag har jag spenderat dagen med att skypa med folk från Sverige. Jag har även kollat på amerikansk fotboll. Cole (min värdpappa) är ett super stort fan av Chicago Bears och de spelade idag så vi kollade på det. Jag förstod lite av reglerna faktiskt! 
 
Cole sa att vi var tvugna att ha på oss Chicago Bears tröjor, så jag låna en från honom!
 
Ignorera mitt osminkade ansikte. 
Haha. 

Kommentarer

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-09-08 08:35:12

Du verkar ha kul! Det blir säkert ett minnesrikt år i USA.

Svar: Ja, det tror jag också!
Matilda

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-09-08 09:43:40

Det finns alltså hopp om att jag äntligen ska få sällskap i fotbollssoffan!

Svar: Hahah du får väl tvinga mig, det är det dem gör här borta!
Matilda

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-09-09 14:35:59

Bra idé! Nästa gång blir det utegångsförbud om du inte tittar med mig ;-)

Svar: Haha usch! Nu börjar du låta som Cole
Matilda

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-09 16:31:09

Jisses vad det händer mycket kul! Lite avis. Rätt mycket avis faktiskt:)

Svar: Ja, är lite avis på mig själv faktiskt! If that makes any sense! :D
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela