Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Shoppingen

Publicerad 2014-09-14 23:00:18 i I USA,

Vi shoppade i några timmar och jag köpte som vanligt nästan ingenting. Jag provade massor av kläder men jag är så himla kräsen och vet inte vad jag gillar, haha. Borde verkligen köpt åtminstone en till tjocktröja för skolan är riktigt kall och det är huset också. Shoppingen här är så mycket bättre än hemma i Sverige och ändå köpte jag inget. Viktoria sa hela tiden att jag var galen som inte köpte något eftersom jag behövde en massa saker. Får försöka överleva en vecka till på min mini garderob jag har här borta. Det är ju trots allt mitt egna fel! 
 
Var inne på Hottopic och de hade Supernatural kläder. 
Jag vill ha mössan och en t-shirt de hade. 
 
Detta var allt jag köpte. 
1. Värmeskydd till håret 2. Hårinpackning 3. Pore vanisher 4. Bronzer  5. Foundation 6. Sminkborttagning
Och det lilla rosa paketet underst som alla sakerna ligger på är Annas (min lillasysters) födelsedagspresent. Jag ska skicka hem den till henne imorgon tror jag om jag hinner ta mig till posten. Nästa gång hoppas jag att jag kan köpa lite mer saker för det behövs verkligen. 
 

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2014-09-15 09:47:14

Haha asså du och shopping, håller med Vicki!!

Svar: Haha jag vet! Jag är hopplös!
Matilda

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-09-15 17:58:52

Är kläder billigare i USA än i Sverige? Kanske du ska köpa en tjocktröja i alla fall, du får ju inte gå omkring o frysa. Kul att du skriver så ofta. Jag följer dig varje dag även om jag inte kommenterar allt.

Svar: Ja, det är lite billigare! Jag borde verkligen köpa en haha! Så roligt att du läsr varje dag :)
Matilda

Postat av: annika

Publicerad 2014-09-15 22:23:02

Du är en hopplös shoppare som vanligt. Det får bli bättring.

Svar: Haha jag gillar att du uppmuntrar mig till det :)
Matilda

Postat av: Anna

Publicerad 2014-09-17 07:38:29

Jag vet att du aldrig tror på mig när jag säger det (....) men jag är likadan. Det är hopplöst och så vill man inte lägga pengar på det osv! Jag vill veta vad det ligger i paketet :)

Svar: Haha eller hur! Det får du veta när det kommit fram :)
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela