Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Första basket matchen!

Publicerad 2014-12-03 05:07:23 i I USA, Skolan, Sport, Tankar/Känslor,

Idag hade jag min första basket match. Jag såg nog ut som en förvirrad "yr" höna. Jag förstod ingenting. 

Fotade under tiden JV spelade.
Jag har även bestämt mig för att sluta med basketen. Det är verkligen inte min grej. Dels för att jag kan inte ta sporter för seriöst, jag skrattar när jag gör fel och skämtar hela tiden (något som inte uppskattas av för seriösa spelare). Jag gillar inte laget, de snackar skit om varandra och beter sig riktigt illa mot varandra. Ingen lag känsla. Men jag är ändå glad att jag testade på sporten. 

Bild från idag när jag, Margot och Viki chillade i biblioteket. 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-12-03 05:48:17

Hörde att det kan bli riktigt mycket slalom för dig istället och det låter ju kul!

Svar: Japp :) väldigt nöjd med mitt beslut, basket gav mig så mycket panik
Matilda

Postat av: annika

Publicerad 2014-12-03 08:42:40

Ja, jag vet ju vem du brås på. Jag har också alltid haft svårt för att ta sport så seriöst. Det är ju en. lek! Tror inte att pappa håller med.Haha.

Svar: Haha jag vet och alla vet att jag är för flummig för att ta det så seriöst. Volleyboll var lättare av någon anledning
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela