Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

2 jobbiga dagar

Publicerad 2014-11-22 00:27:23 i I USA, Skolan, Tankar/Känslor,

För det mesta är jag glad här borta och älskar mitt utbytesår till tusen. Men jag har haft två väldigt jobbiga dagar här nu (tror mest det handlar om att jag håller på att bli sjuk). Men har varit väldigt låg, ledsen och haft lite hemlängtan. 
Så allt är verkligen inte alls lätt här men alla har ju dåliga dagar. Jag ska till Chicago imorgon och då kommer nog allt bli bättre igen.

Lunch med Sydney och Alice. 

Och Jenny. 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-11-22 08:08:15

Tråkigt att du känner dig låg, men så är det ju för oss människor ibland. Även om det är jobbigt när man är inne i känslan så går det över och då kan man ofta känna sig starkare efteråt. Men det vet du nog redan. Jag sänder en stor virtuell kram som jag hoppas ska hjälpa dig lite. Ha det så kul i Chicago! Igen!

Svar: Tack så mycket!
Matilda

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-11-22 15:46:44

Godis är på väg till dig. Kanske det kan göra dig litet gladare. Hoppas Farmor o Farfar

Svar: Så gulligt! Tack så mycket!
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela