Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Saker jag ser fram emot

Publicerad 2014-10-31 11:20:00 i I USA,

Saknar min familj där hemma lite, så därför peppar jag mig själv med att tänka på allt roligt jag fakitskt har att se fram emot här i USA. Så mycket kvar att uppleva för året har bara börjat!  
 
1. Halloween idag och jag är så taggad. 2. Chicago med Viki nästa helg. 3. Spring break i South Carolina. 
4. Gå på prom. 5. Ta graduation och tillsist träffa min familj igen.
 
Denna skullle kommit upp igår men ville inte laddas upp då.

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-31 17:40:05

Halloween, ja. Jag har laddat upp med godis här och har redan haft tre spöken på besök fast klockan inte ens slagit sex. Du får rapportera om originalhalloween sedan.

Svar: Haha fick en hel kasse full med godis här
Matilda

Postat av: Anna

Publicerad 2014-11-02 17:51:02

Vad kul! Längtar jättemycket till att vi kommer. Ska bli så roligt! <3

Svar: Jag med vi kommer ha så roligt! <3
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela