Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Väntar...

Publicerad 2014-08-01 18:06:03 i Innan USA, Tankar/Känslor,

Förlåt. 
Jag vet att det finns några som läser min blogg (inte för att det är mycket att läsa än sålänge) och jag har inte skrivit på några dagar. Tro mig jag tänker på bloggen och skulle helst vilja döpa blogginlägget till "Min värdfamilj" eller nåt, men jag har inte fått någon ny information än. Det känns som om alla vet vart de ska åka utom jag! 
 
Försöker undertiden fixa allt jag kan fixa tills jag inte vet vart jag ska. Ska jag ha med mig sommarkläder eller vinterkläder? Kängor eller sneakers? Vart jag än kommer så kommer det bli ett äventyr, så försöker jag tänka nu när jag inte har någon aning. Känns konstigt när man läser att vissa redan lämnat Sverige och jag vet inte ens vart jag ska. Aja, hoppas att jag får reda på det snart! 
 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-08-01 21:06:27

Det blir spännande att se var du hamnar!

Svar: Ja ska just skriva ett inlägg om vart jag ska :)
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela