Matilda i USA

Jag är 17 år och bor för tillfället i Marcellus, Michigan som utbytesstudent.

Pink out game!

Publicerad 2014-10-23 01:40:39 i I USA, Skolan, Sport,

Igår hade vi en Awarness dag för bröstcancer. Alla skulle klä upp sig i rosa och efter skolan var det en volleyboll match för laget Varsity (det bästa laget). Älskar allt här! Alla går så himla mycket in för saker och vi har så många roliga event här med skolan. 

Deras rosa kläder!

Jag höll i Rochelles skylt ett tag. 
En tjej som spelar i Varsity.

Ethan och jag hejade bra!
Älskar att alla verkligen klätt upp sig och målat ansiktena. Bästa Wildcats!

De sålde massa saker också där pengarna gick till en bröstcancer fond. 

Rosa!

Bästa gänget!

Vi var bäst på att heja på vårt lag!

Class of 2015!🎓
Idag fyllde vi i beställnigen för våra cap and gowns. Ah, jag är så glad över att vara senior och vår avgångsklass är bäst. 


Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2014-10-23 04:49:14

Kul!

Postat av: Sigyn Rehn

Publicerad 2014-10-23 09:44:13

Du verkar ha så kul, synd att det inte finns ngt som heter utbytesseniorer.

Svar: Haha du kanske kan starta upp det
Matilda

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-23 13:58:05

Ser jättekul ut. Hade också velat vara där! <3

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-23 13:58:07

Ser jättekul ut. Hade också velat vara där! <3

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-23 13:58:09

Ser jättekul ut. Hade också velat vara där! <3

Svar: Ja, men du kommer ju sen <3
Matilda

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-23 14:09:42

Woops, lite många kommentarer där ja ;)

Svar: Haha japp
Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Mitt namn är Matilda och jag är 17 år. Efter 1:an på Gymnasiet lämnade jag Sverige för att bo ett år som utbytesstudent i USA. Jag bor i Marcellus, Michigan. Om ni har några frågor tveka inte att ställa de! Jag hoppas att ni tycker om att läsa om mitt år i Staterna!♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela